nahrada optoclenu tranzistormi

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Září 14 23:37:10 CEST 2004

galvanicke oddelenie v principe nie je podmienka, je to na prenos
signalu "jeblo to" :-)
v kludovom stave ked je vsetko v poriadku potrebujem zapnuty kontakt,
ked sa nieco stane otvori sa. Rozpinaci cas tak par mikrosekund (<5?).
Optoclen bol v predchadzajucom obvode pouzity preto aby to malo
univerzalny vystup, takze sa to moze zapojit voci zemi alebo voci vcc. V
realnom systeme to bude aj tak raz a navzdy zakablovane a riadiaci
system uz nebude nikto menit, preto mi ten optoclen pripada zbytocny.
aby som to zhrnul, hladam nieco so spinacim/rozpinacim casom <5us, CTR
 >100%, SMD, lahka dostupnost, nizka cena...

b.