Rozreseni: ATMEL a ztrata dat

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Úterý Září 14 17:52:55 CEST 2004

Hlavne, ze v datasheetu je, ze se SPI rozhrani neda pres SPI
zakazat.
Paralelni programovani, je mi u zapajene ATmegy128 tqfp,
taky pekne k prdu.
Jeste ten JTAG, jenze to bych musel konecne rozchodit
JTAG miniICE od Vas a na to nebyl cas asi k tomu dojde ;-))))))

Zdenek Aster

----- Original Message -----
From: "MK" <info@mcu.cz>
To: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Tuesday, September 14, 2004 5:46 PM
Subject: Re: Rozreseni: ATMEL a ztrata dat

> PS2. Ak SPI programovanie nefunguje, tak hadam je svab uz uplne mrtvy, ci
nie?
> To by malo byt nadratovane napevno, ci na to je nejaky bootloader tiez vo
flashke?

Vetsinou je to jen zombie - neni to zadratovane, ale on/off pomoci fuses.

Tohle je fousaty pruser AVRek. Zaprve je SPI mozne zakazat , zadruhe pokud
prepises blbe nastaveni oscilatoru,
tak jsi opet v kyblu - vetsina ISP programatoru neumoznuje generovat tak
pomale SCLK :-((
Pomoc je jednoducha - preprogramovat to v paralelnim rezimu, nebo pokud to
svab umoznuje, tak pomoci JTAGu
I kdyz pomoc - pri zapajenem svabu to je opet k prdu :-))))

S pozdravem
MK