Rozreseni: ATMEL a ztrata dat

Jan Waclawek wek@host.sk
Úterý Září 14 17:35:11 CEST 2004

Asi som mimo obraz.
>Atmely, ktery maji na sobe oznaceni vyroby 0234.
Este stale ide o 89S52?
>Jsou v pohode.
>Atmely, ktery maji datum vyroby 0411, tak nejenze
>bez BOD si mazou program, ale navic kdyz je mam
>pripojene pres SPI programovani, tak se obcas stane,
>ze SPI umre a atmel nekomunikuje ani nefunguje. Bohuzel
>je nemuzu jinak otestovat nebot jsou SMD a zapajene.
>Tak ja nevim uz jsem z toho magor, nemate nekdo nahodou
>atmely tak ze serie 0411.Ja mam hw stale stejny a ty stary
>to nedelaj. A vsude kde mam novy obcas odejdou.

Mne sa to BOD hned zdalo podozrive, ako to docerta moze suvisiet s programovou FLASHkou?
EEPROM, no nepoviem, ak sa znizi napatie POCAS ZAPISU tak to moze zapisat kdeco.

Podla mna je to kiks. Skuste opalit nejaky support atmelu, nehanbite sa.

Ale, priznajme si, ani Atmel nie je samospasitelny a mozu sa seknut (a prikladov na to mame dost, vsakano).

wek

PS. Nechcem Vas podcenit, ale skusali ste dat k 100n paralelne 1n najlepsie SMD?

PS2. Ak SPI programovanie nefunguje, tak hadam je svab uz uplne mrtvy, ci nie? To by malo byt nadratovane napevno, ci na to je nejaky bootloader tiez vo flashke?