W98

Ondřej Kozumplik kozond-konf@seznam.cz
Úterý Září 14 16:35:16 CEST 2004

Vzhledem k tomu, ze wokna jsou hloupe  a takove "drobnosti" je muzou
dorazit a uz je nespustite, bych tu drsnejsi variantu radsi nezkousel.
Kdysi jsem delal taky takove pokusy .... a pote, co jsem po takovych
pokusech asi po dvacáte ;-) preinstalovaval wokna, zacal jsem se
povazivat za zkuseneho uzivatele :-D

S pozdravem

O. Kozumplik
http://hysteria.webpark.cz