OBD2 interface

Pavel pavel_t@centrum.cz
Úterý Září 14 15:23:18 CEST 2004


> Tady je uprostřed vzduchového filtru vstřikovací jednotka, která
> stříká přímo na klapku pod sebou. Na boku je servo, které ze spodu

Jo tak to je jednobodove vstrikovani, je to dosti podobne karburatoru ale
palivo je pod tlakem vstrikovano a jeho davka je rizena elektronikou, oproti
karburatoru to narozdil od jinych systemu vstrikovani spise prinasi akorat
nevyhody.

Jeste tam nekde musi byt neco co ridi ten volnobeh, neni to jen zmenou davky
paliva ale i vzduchu. Jednobodovky maji casto prave servo (a snimac) na
skrtici klapce kterou pomoci serva elektronika drzi mirne pootevrenou podle
regulace volnobehu. Je mozne ze tedy toto servo nefunguje. Mam dojem ze
jednobod Renix ktery se daval do rendliku mel ale regulaci pridavneho
vzduchu pomoci ventilu ktery nebyl soucasti telesa skrtici klapky a pomoci
dvou hadic ji obchazel. Na tom pripojeni ventilu muze byt problem s jiz
zminenym prisavanim vzduchu. V kazdem pripade by tam nekde mel byt ten
spinac volnobehu.

> jednoduchá - povolit 2 motexky, stáhnout hadičky, hadičky nasadit na
> nový filtr a stáhnout motexkama. Prý ani moc benzinu nevyteče.

Pokud tedy mate cerpadlo "inline" tedy mimo nadrz je na jeho vystupu ventil
a skutecne vytece jen tak deci benzinu (a tak 3dc jsou ve filtru) ale pozor,
ze palivovy system je pod tlakem takze palivu bude po povoleni hadice
strikat!

Pavel


-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Ales Filip
Sent: Tuesday, September 14, 2004 2:58 PM
To: [HWnews]
Subject: Re: OBD2 interface






Další informace o konferenci Hw-list