OBD2 interface

Pavel pavel_t@centrum.cz
Úterý Září 14 13:58:25 CEST 2004

Jenze i u tech novych je i predfiltr, na sani 1. stupne je hrube sitko proti
nasati necistot (mam dojem ze se tez jednalo o cerpadlo Bosh). Dalsi filtr
je na vystupu a to skutecne muze byt jeste casti celku cerpadla tak jak
pisete.

Ja to taky nedaval do souvislosti s volnobehem, uvedl jsem to je proto, ze
se o nem tazatel okrajove zminil. Mate samozrejme pravdu, ze se jeho ucpani
projevi hlavne pri plne zatezi. Ja osobne videl "rozebrany" filtr, ktery mel
pravdepodobne najeto 100.000km a toho bordelu co zardzoval (nebyl tim sice
ucpan ale predstava, ze se filtr protrhne a bordel treba zasekne redukcni
ventil tlaku paliva...) nebylo zrovna malo. A celkem si nedelam iluze o
cistote prodavaneho paliva. Vzhledem k cene bych vymenu skutecne doporucoval
po tech 30.000km.

Pavel

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Radek Vicek
Sent: Tuesday, September 14, 2004 12:46 PM
To: [HWnews]
Subject: RE: OBD2 interface

No ja jsem tech cerpadel (konkretne novych Bosch videl docela dost) a
rozhodne tam neni jen nejaka sitka - to je ale fuk. Me spis neni jasne proc
by ucpanej filtr mel vliv na volnobeh a pridani plynu a nevadil v plnych
otackach. Cekal bych to spis obracene. mel jsem auto (Passat rv.90) kde se
filtr ani jeden stopro nikdy nemenil a melo najeto kdyz slo pryc skoro
160kkm. Moc na ucpane filtry u benzinu neverim (nafta v zime to je jina
kava), ale benzin...