OBD2 interface

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Úterý Září 14 12:10:43 CEST 2004

Jinak hodne zakerny problem je nedomacknuti snimace volnobehu (uz nekolik
aut jsem takhle vylecil z beznadejneho stavu dle aut. servisu). Nemaji to
vsechny vstriky, ale u nekterych je na servu klapky ktera reguluje volnobeh
(dela pohyblivy doraz) spinac a ten signalizuje RJ ze mate nohu z plynu.
Vetsinou se stane to, ze ta klapka dojede temer az na to servo, ale nema uz
silu zmacknout ten spinac. RJ si pak mysli ze mate stale nohu na plynu a tak
reguluje podle lambdy a se vsema moznostma co ma pritom ale by mela jet
podle vzduchu na volnobeznej rezim. Proto to zakuckne pri pridani
(nedostatecny film v sacim potrubi) a pak uz to frci bez problemu.

Co tam je presne za vstrik - neni to ten s tema dvema klapkama?

RadekCX