SANKYO krokovy motor

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Úterý Září 14 08:48:55 CEST 2004

Na kondenzátory se mrknu večer, nemám zdroj u sebe.

Budič je dělanej na
Motor Supply Voltage, VBB .................... 45 V
Output Current, IOUT
dle http://www.allegromicro.com/datafile/2916.pdf

a z toho by mi vycházely maximální hodnoty:
U=IxR= (19R+2R)x0,75A= 15,75V  maximální napájecí napětí ze zdroje, očekávám kondenzátory na 16V.

Umotor=19R x 0,75A= 14,25V

To by ukazovalo na motor na 12V, tech 14V je takové divné napětí.

Pokud ale nepoužívají soustavné napájení motoru, tak by mohli jit do pulzního proudu 1A a to by ukazovalo na motor 15V.

Souhlasíte, či jsem v úvaze udělal botu?
Radek