Dc/dc 6V/24V

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Září 13 14:11:49 CEST 2004

Dne pondělí, 13. září 2004 11:11 Tomáš Hamouz napsal(a):
> Kdyby to JL> byli pametnici, nebo se aspon o problematiku zajimali, vedeli
> by, ze jako JL> standardni cestina se pouziva iso8859-2 a zadne utf8,
> win-1250 a pod.
>
> S iso8859-2 to je pravda, win1250 je humus zavleceny Velikym Billem,
> ale utf8 je pokrok a ten zastavit nelze. Je to pomerne sikovna metada
> jak se vyporadat s humusem kodovych stranek. Ze to klienti neumi je
> jiny problem, ale pred autama se taky s praporkem uz par roku nebeha
> ;-).

to ano, ale s utf-8 narazite v okamziku kdy mate neco s necim integrovat do
jedineho funkcniho celku. UTF-8 je sice prinos, ale nebudu ho slepe pouzivat
vsude, kde mi staci jen 8859-2. Zatim vsude kam pohlednu, pusobi vice
problemu, nez prinosu.

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail could not contain any viruses because I use Linux