Dotaz na pouzitelnost anteny -

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Září 13 10:26:08 CEST 2004

Vidite na tu Klet? Pokud jo asi bych to neresil - me hraje (sice hodne blbe)
Nova i na metr dratu strcenej do konektoru v televizi a to jsem ve 2.patre v
panelaku otocenej od Klete a jeste mezi tim cele sidliste Maj. Koupil bych
to sito - ono se na nej neco chytne a bud vam to bude stacit nebo nebude.

Ono stejne nic neusetrite - pokud tedy neni problem velikost toho dipolu ze
strechy Vam pujde stejne jeden kabel a ten slucovac je malinka krabicka,
ktera nepotrebuje zadne napajeni - ty anteny maji slusnej zisk a tak
predsesilovac neni treba.

RadekCX