Gauss

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Neděle Září 12 23:07:06 CEST 2004

naozaj neviem, stojim pred velkou dilemou. V priemysle sa pouziva takmer
vyhradne gauss, vascina pristrojov, ktore mame tiez ukazuje v Gauss.
Preto som to zacal pisat takto a az teraz ked robim korekcie ma to
napadlo. To iste je potom asi aj stupen, mal by som pouzivat radiany, co
je pekna blbost... kua, preco teraz...