SANKYO krokovy motor

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Neděle Září 12 15:02:16 CEST 2004

Dobrý den
	Potřeboval bych nakopnout příslušným směrem.

Ze staré tiskárny FUJITSU jsem vypreparoval dva krokové motory a
potřebuji zjistit na jaké napětí jsou dělané.

Co vím:
Větší motor
Na štítku je
MSCM0 48A15
14,6 OHM  4Y20

Menší motor
Na štítku je
MSCS0 48C17
19 OHM  4Z20

buzení bylo prováděno obvodem UDN2916LB přes 2 Ohm odpory, odhadem na
2W. Motory jsou bipolární. Napájení bylo ze spínaného zdroje který se mi
nedaří rozeběhnout.

Při hledání na internetu jsem se dostal na stránky Sankyo.com, jenž se
mi nekorektně zobrazují a nejsem na nich schopen uvedené motory
vyhledat.

Dík za radu kde hledat či nakopnutí správným směrem. Nerad bych motůrky
spálil, ale rád bych využil jejich potenciálu, a tak experimentuji
opatrně.

Radek