Z jednoho zdroje vice galvanicky oddelenych

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Neděle Září 12 00:53:31 CEST 2004

absolutne nie, aj tie najmensie jadra prenasaju vyse 100W. Kolega to
dotlacil do uplneho extremu, ma tam 26 vrstvovy plosak so sekundarnym
prudom asi 20A, takze mu tam zapekali 0.5mm hruby medenny plech ako
sekundarny zavit.
Ale na takto male prudy a vykony to je absolutna brnkacka.
Jadro napriklad taketo
http://www.distrelec.ch/cgi-bin/supply.storefront/569521326/Ext/go/p/019901_afabacaaafab/1/1?isfrom=search&id=&mathc=&results=20&SearchString=kerne&Subject=Stichwort&bilder=1