Dotaz na pouzitelnost anteny -

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Sobota Září 11 19:13:18 CEST 2004

riesil som podobny problem asi pred mesiacom v bratislave, kupil som v
Baumaxe sirokopasmovu antenu asi za 450Sk, aj so zosilnovacom a
prekvapivo dobre funguje :-)
Klasicke velke sito a v predu ma 4 take male sustavy, ktore su
poprepajane do kriza dvoma vodicmi. Bezalo to tusim na 2-5. pasmo, takze
som chytil naozaj vsetko, este aj CT1, CT2 a Novu z poza kopca :-)
balu