problem s grafickou kartou GF4 MX440

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Pátek Září 10 20:36:36 CEST 2004

Nikoliv tusime, ale skoro stopro vime :-)))
IMHO doslo k nejake zmene rozliseni/frekvenci, ktere monitor proste nezvladne. Resenim je pustit windowsy v nouzaku a tam zmenit rozliseni na neco, co monitor zvladne. Pri pristim restartu to pak nabehne do toho urceneho rozliseni.

Jakub Serych

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.