Defragmentace disku

wek wek@host.sk
Pátek Září 10 21:27:19 CEST 2004

> Nemaji zurnalovani, takze se obcas muzou stratit data nebo ve fatce take
> prekrizit soubory.
Len ciste akademicky -  problem je hadam len pri vypadku napajania, nie?
A to zurnalovanie tiez nieco stoji (strojovy=pracovny cas, miesto na
disku), nie? Nie je v konecnom dosledku nebezpecne rozsiahle cachovanie
v pamatiach? Nie je vhodnejsie rasej investovat do zalohovania
napajania?
> Tedka nema smysl ve vetsine pripadu tyhle fs uz pouzivat. Pod woknoma se
> poziva ntfs a ja pod linuxem pouzivam ext3 a jsem zvedavej na reiser4.
Je niekde pre laika ako ja zrozumitelny popis tychto fs?

wek