ATMEL 89S52 samovolne vymazani Flash

Jan Puobis, ELNEC jpuobis@elnec.sk
Pátek Září 10 17:23:45 CEST 2004

Hello,

pricina ESD na vstupoch alebo napatove spicky na VCC. Ked hovorite
"zhruba po stvrtom zapnuti", tak to bude asi chyba zdroja. Dajte na
VCC nejake BZW na VCC a uvidite hned.

A - uplne sialenou nahodou - sa tiez moze dostat cez vstupy do
programovacieho modu. To som zazil raz u AT89S8252 a zablokovanim
SPIEN sa problem vyriesil. AT89S52 ma ale komplikovanejsi ISP.

S priatelskym pozdravom,
Jan Puobis
www.elnec.com

=================  Original message text  ===============