Termostat v lednicce? Zaver

Horký Aleš HorkyA@ROSICE.PENAM.CZ
Pátek Září 10 17:08:35 CEST 2004

Dneska jsem to konzultoval s kamosem - je chladar. Podle toho co mi rekl:

1. Prijdu k opravari a reknu: Vymenil jsem termostat ale lednicka stale bezi

a nevypina -> odpoved: uniklo chladivo, nestaci se to vychladit a termostat
nevypne.

2. Prijdu k opravari a reknu: Vymenil jsem termostat ale lednicka stale bezi

, nevypina a je v ni -4oC -> odpoved: novej termostat byl vadnej, spatneho
typu nebo spatne zapojenej

Ales.
-----Original Message-----
From: Jiri Splichal [mailto:splichal@pulp.cz]
Sent: Friday, September 10, 2004 3:48 PM
To: [HWnews]
Subject: Re: Termostat v lednicce? Zaver

Vypada to to (nejsem chladar) ,ze kdyz ma lednicka malo chlad.smesi tak se
chova divne,ale chladi (a docela dost)  ;-)   Otazka je ,jak by to dlouho
vydrzela :-)

S tim prostorovym termostatem to taky nikomu neberu - je to dobry napad a
proto sem se ptal ,jestli nekdo nevi jak se u bezneho termostatu da zmenit
tim regul.sroubkem jeho rozsah...

Jirka