JTAG - miniARM

Radek PULPAN radek.pulpan@st.com
Pátek Září 10 10:17:31 CEST 2004

To je v pohode,
	ja jsem uz na to odpovidal, ale konfera nejak nechodi. Muj prispevek
mi vubec nedosel, ale Vase odpovedi na neho ano. Tak mam dojem ze se ztraci
vetsi mnozstvi prispevku. Nebo jsem blazen. Jsem ted mimo republiku a tak mi
to trochu trva.

Ravena ani wigglera nepouzivam kazdy den protoze je mi ICD od lauterbachu
prijemnejsi, ale Ravena jsem dostal od iSystemu pri prezentaci a wigglera
jsem si zbastlil podle dokumentace od Infineonu.   Viz (Application Note,
V2.2.1, July 2003, AP24001, OCDS Level 1 JTAG Connector). Dokumentace ma
500k tak Ti poslu soukrome at ji muzes nekde vyvesit.

Zkousel jsem balik ktery doporucuje Maicragor
(http://www.macraigor.com/full_gnu.htm) a s wigglerem to fungovalo v pohode.
Zakladni problem je napsat flasher, ktery loudne do pameti kod po JTAGu a
spusti rutiny na Flashovani. Podivam se jestli tenhle bootloader nebudu mit
I pro philipse. Ale s nejvetsi pravdepodobnosti ano , protoze Nohau ho
podporuje a  tak bude mit vsechny flashovaci routiny dostupne volne.

Ravena jsem pouzival s GCC a grafickym balikem , ktery dodal iSystem. Oba
jsou pripojeny na paralelni port a rozdily jsem nijak nepoznal. Proste oba
fungovali bez problemu. Tedy alespon pokud nejsi punta na rychlost
komunikace. Na 10Mb a 5Mb muzes zapomenout , ale pomaleji to jede v pohode.
Prinejhorsim se snizej hodiny na JTAGu.

Radek Pulpan