Rozpoustedlo na montazni penu??

Pavel pavel_t@centrum.cz
Pátek Září 10 09:11:05 CEST 2004

> nerobi sa  defektoskopia vacsinou rentgenovym ziarenim?

ano ale to je jen jedna z metod a i samotne rentgenove zareni se pro tento
ucel pouziva z ruznych zaricu a vlnovych delek. UV zareni se ale take
pouziva, zalezi na tom co se zkouma. Pred par lety jsem se o tom s timto
kamaradem bavil ale detaily si nepamatuji. Nicmene zitra ho nejspise uvidim
tak se muzu zeptat co vsechno za zareni se pouziva. Jinak jsem nemel na
mysli zarice pouze pro defektoskopii ale vseobecne pro ruzne technologicke
procesy (krome DPS me ale zadny jiny nenapada).

Pavel