ATMEL a ztrata dat (bylo Re: AT89S52 ztrata naprogramovanych dat)

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Čtvrtek Září 9 23:36:47 CEST 2004

Tak ta ztrata me zaujala. Ja uz dneska jsem cely
den na prasky z toho, ze mam ATmega128 a
naprosto poctive se mi smazou par bajtu v kodu,
nekdy 2, nekdy 4 nekdy i vice. Ten samy examplar,
jsem mel v 25 kusech v kvetnu a nedelalo to. Ted tu
mam zhruba 50 kusu a nektere desky mazou a nektere
ne. Udelal jsem si testovaci obvod (casove rele, ktere
na 10sekund zapne a pak vypne). Spolehlive z tech
50 kusu asi 10 atmelu umira. A ted babo rad. Nemuzu
ani rict jestli jsou ze stejne serie nebot v ramci nedostatku
se atmely tak ruzne shaneji.
Tak co na to rikate, jsem blbej ja mam blbej programator,
blba serie atmelu, blbej svet, blba doba,..... A kdo mi
pomuze?

Zdenek Aster