Rozpoustedlo na montazni penu??

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Září 9 16:47:48 CEST 2004

moj napad nie je ziaden a briliantny uz vobec nie. Ide skor o trochu
realne videnie sveta.
Ako priklad si vezmime napriklad tento priklad:
Pokial to horske slnko sluzi na opalovanie sa ludi, tak asi o moc
silnejsie ako normalne slnko nebude, ze...
Ta pena viditelne/pouzitelne zvetra na normalnom slnku za mesiac/pol
roka/rok/5 rokov, ze...
Aky bude asi cas potrebny na oziarenie horskym slnkom v porovnani s
normalnym slnkom ak ich vykony a spekra su porovnatelne?
Ja by som tipoval, ze aj tie casy budu porovnatelne, ale mozem sa
samozrejme mylit...

Toto je moja uvaha, ktora ma viedla k napisaniu toho mailu. Nic viac,
nic menej.
b.