Lehce OT - termostaticke hlavice

Dolezal Dusan dolezal@zoner.com
Čtvrtek Září 9 15:55:22 CEST 2004

Protoze se blizi topna sezona, chystam se neco resit s topenim a resim, jake pouzit termostaticke vemtily a hlavice. Protoze uz se to nekolikrat probiralo, snad by mohl nekdo poradit. Chtel bych pochopitelne moznost je regulovat elektricky, takze zvazuju pouzit bud hotovou hlavici s termopohonem, nebo neco zbastlit. Koupil jsem na zkousku jednu hlavici (tusim Herz), a pokousel se ji nejak kuchnout, ale vubec nevim, kudy do ni. Navic mam pocit, ze v ni neni moc mista na to, aby se do ni nejak vesly prihrivaci odpory, takze jsem asi nevybral moc dobre (oni v tom ksefte ale nic jineho nemeli, stalo to par babek a stejne ji nekde urcite vyuziju). Mohl by mi nekdo poradit nejaky konkretni vyzkouseny typ a pripadne poradit s upravou (jde mi o mechanicke reseni)?

Samozrejme jsem zvazoval neco hotoveho, treba http://www.coterm.cz/95re.htm vypada jinak dobre a cena je super, ale vadi mi na ni to, ze je natvrdo zablokovana na teplotu 33 stupnu, rikal jsem si, ze v nouzi, kdyz ta elektronika z nejakeho duvodu klekne, tak bych prisel o moznost klasicke regulace, coz mi trochu vadi. Mate nekdo konkretne tuto hlavici? Zajimalo by mne, jak je to zablokovane a zda by to eventuelne slo odblokovat.

Dusan Dolezal