Prevod 3V3 <-> 5V

pyrin pyrin@volny.cz
Čtvrtek Září 9 09:46:12 CEST 2004

No ja jsem to resil tak, ze jsem ze strany 5V udelal delic na 3,3V a ze strany 3,3V to neresim, protoze je to v toleranci logicke jednicky. Pouzivam to na komunikacnim rozhrani s prenosovymi rychlostmi 9k6,19k2, 38k4 a neni v tom problem. Na jedne strane mam ICL232ACBA (SMD 5V) a na druhe strane mam moduly AUREL (3,3V).
pyrin
  ----- Original Message -----
  From: Michal HW
  To: [HWnews]
  Sent: Thursday, September 09, 2004 9:27 AM
  Subject: Re: Prevod 3V3 <-> 5V

  Vcera jsem nad tim sedel cele odpoledne, na netu se da najit lecos to je pravda, ale pokud to nekoupim u nas je mi to na nic.
  Na 74LVC245  jsem se dival (stary prispevek v hw-news), ale ten je k nicemu. Snad kdybych tam dal dva.
  Chci obvod do ktereho privedu:
  a) na jedne strane log. uroven 3V3 a na druhe strane mi vyleze logika 5V.  (3x)
  b) na jedne strane log. uroven 5V a na druhe strane mi vyleze logika 3V3  (3x)

  3V3 celkem neni nutne prevadet na 5V, vyjimku ale jsou vstupy u PICu se schimt triger ktere potrebuji 4V pro log.1
  Michal