OT / zachrana dat z HDD

MK info@mcu.cz
Středa Září 8 21:32:58 CEST 2004

Osobne se mi osvedcilo delat dlouhodobe zalohy na CD-R vypalovane 2-4 nasobnou rychlosti.
A vzdy po roku je znovu prepalovat. Za tech par korun se to oplati.
V mem pripade se jedna za ty roky asi o 15 CD. Stare nevyhazuji, ale nechavam v bedne :-)

Pred casem jsem delal debordelizaci a naprosto bezproblemove jsem cetl CD vypalene
nekdy na prelomu 94/95. Jedine co jsem neprecetl byla CDcka vypalovana na nejakem prvnim
HP topinkovaci, ale ta mela problemy uz tesne po vypaleni. Nic krome originalni vypalovacky
je nechtelo precist.

S DVD-R nemam nijak dlouhou zkusenost - pouze asi 1 az 1.5 roku, zatim prectu ale vse

S pozdravem
MK