GPRS - rušení reproduktorů

Kamil Rezac krez7509@artax.karlin.mff.cuni.cz
Středa Září 8 14:05:34 CEST 2004

Zkusil bych telefon otocit o 90 stupnu, aby hlavni lalok anteny smeroval
jinam (kdyz uz je teda neunosne koupit USB prodluzku za pade a telefon
dat o pul metru vedle). Pripadne ubastlit stinici krabici kolem
elektroniky repraku (predpokladam, ze jde o aktivni repro, s pasivnimi
nikdy problem nebyl)... ;)))

KR