Shanim konektor

Tom Mazouch mazouch@ica.cz
Středa Září 8 09:48:41 CEST 2004

Jan Kuba wrote:

> ne Qaderno , je to HP omnibook - ale kon asi bude stejny!
> Muzes popsat tu nahradu?? (> 4vrstve VLB karty. )
> A hlavne kde to sezenu...
> Dik

OK, takze asi tak:

VLB karta to byt nemusi, dnes vyhovi i PCI. Proste neco s primym
konektorem v rastru 50 mil.
4vrstva je dobra proto, ze miva 0.5mm po povrchem napajeci vrstvu, takze
je podle ceho brousit.

1) Z konektoru se odstrihnou dve patricne dlouhe casti. Jedna bude
vrsek, druha spodek. (Kdo umi "odprostred" materialu odstranit ~0.6mm,
muze pouzit jeden kus, ale ja to nedokazu :-) Je dobre nezapomenout na
mensi presah, aby horni strana mohla byt sirsi a vysledny konektor byl
aspon trochu neotocitelny.

2) Odporna prace - nutno oba kusy obrousit. Da se zacit pilnikem. Zde je
vyhodna napajeci vrstva, protoze jak se objevi, je treba zvysit
opatrnost. Jakmile se odbrousi, je hotovo.

3) Spasovat, slepit.

4) Z kazde strany pripajet jeden ksandadrat.

No a je to. Rozhodne to nevypada hezky, ale funguje to.

Kdyby ale nahodou nekdo vedel, kde v nasem pubertalnim kapitalismu
sehnat originaly, byl bych taky rad. Bohuzel moje podminky jsou asi dost
absurdni: cena max. ~200Kc, postovne neprevysujici cenu, 2*5 pinu, 1
kus.

  TomM