OT / zachrana dat z HDD

hwkonfera hwkonfera@seznam.cz
Úterý Září 7 16:33:27 CEST 2004

Diky vsem za tip. Kontaktoval jsem TDP, technikovi popsal stav veci a
ujistil me, ze jen takto z doslechu soudi s vyskou pravdepodobnosti na
poskozeni elektroniky rizeni hlavicek uvnitr disku. Cili kolega Kuba soudi
spravne. Co to pro me znamena?
- 16 tisic za zachranu a to nezavisle, zda chci zachranit 1 kB nebo plny
disk. Disk jsem jim spolu s novym HDD prave zaslal, uz abych ho mel zpet :)
... umel bych si predstavit lepe vyuzitych 16 tisic, ale beru to sportovne.
Kdybych mel jistotu, nebo alepson drivejsi zkusneost, ze vymenu elektroniky
uvnitr zvladnu, tak bych se do toho pustil. Preci jen novy disk stoji 3
tisice, coz je rozdil. Ale ani jedno nemam a potrebuji to kvalitne a rychle
zachranit. Takze jsem sahnul po odbornikovi ...

Vsem jeste jednou dekuji za pomoc. Byl jsem z toho tak vystresovanej, ze
jsem si zapomnel na postu vzit adresu TDP, takze jsem se pekne dvakrat
prosel.

Preji hezky den,
Simon Cihelnik