OT soukrome auto pro sluzebni ucely

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Úterý Září 7 15:54:41 CEST 2004

> zajimal by me bod 2. pokud jsem jedno_clovek_firma, musim si
> psat knihu jizd, nebo staci registrovat naklady(benal/opravy) ? tomik.

Jsou dve moznosti:
 - Auto je v majetku firmy -> opravy, benzin atd, ale take dokazovani,
ze bylo vyhradne pouzivano
   pro firemu (zadna cesta na dovolenou), nebo se musi o prislusnou cast
zvednout zaklad dane :(.

 - Auto NENI v majetku (neni zahrnuto do nakladu), pak tedy ZADNE
opravy, ZADNY benzin, pouze cestaky.

Ja jsem zvolil druhou variantu, jelikoz byla danove vyhodnejsi (3.5Kc/Km
je pausal na vsechny typy auta).

	Slavek