OT / zachrana dat z HDD

Wek wek@evona.sk
Úterý Září 7 15:57:50 CEST 2004

Toto sice urcite nie je tento pripad, ale raz nam takto "klepajuci" disk
pozrel uz spomenuty pan Ferjanc (macrofer.sk) a pyta sa: "preco je to tu takto
zlomene?" (kolega disk dost casto prekladal z kompu do kompu a asi to niekde v
rozculeni trocha nasilim narval). Hlavicky fyzicky narazali na vtlaceny kusok
hlinikoveho telesa. Po oddeklovani a miernom nasili disk frcal ako treba;
pochopitelne sme ho uz dlho nepouzivali.

Inak pana Ferjanca by som aj ja doporucil (mozno Vam ukaze doslova a dopismena
spaleny disk, co sme mu doniesli, ako referenciu, co uz ani on nedokazal
obnovit :-)))), len Simonovi Cihelnikovi bude asi Ruzinov trocha odruky :-)))

wek