Re: Programovaní 8051 pomoci jazyka C

MK info@mcu.cz
Úterý Září 7 09:10:21 CEST 2004

> Kniha "C pro mikrokontrolery" od Burkharda Manna. Chce to trošku
> přemýšlení a listování, protože ta knížka semtam uhýbá od tématu a vrací
> se k němu o 30 stran dále :-), ale jinak je docela fajn. Jinak velmi
> dobré programovaci IDE pro x51 je uVision od KEIL software.  Myslím si,
> že pro začátek vám bude stačit i stažené demo, které má některá omezení
> hlavně co do velikosti kódu. Ale jednodušší aplikace si tam pohodlně
> odsimulujete v debuggeru. Mimochodem hex pro 2051 z toho řádný
> nevykřešete :-/
> [...]

I Vy rypale :-)))
MikroIDE je z 90% hotove, jen na tech 10% dosly sily :-))
V www.mcu.cz/atm jsou kompletni zdrojaky, takze iniciative se meze nekladou :-))

Pro Keila existuji (existovaly) i demo verze, ktere byly urcene pro Cygnal a jine vyrobce.
Tyto verze dokazaly produkovat 2kB nebo 4kB kodu zacinajiciho na 0x0000 :-))
Opet Vas odkazu na www.mcu.cz/atm kde jsou nahrany

K IDE - necha se pouzit vyvojove prostredi pro Cygnaly do ktereho je mozne zaintegrovat
externi assembler, kompilator a linker

S pozdravem
MK