SDCC...

Jan Matejka matejka@cat.cz
Pondělí Září 6 23:27:36 CEST 2004

> Ma to len zobrazit tie cisla na 6-miestny display a aj to
> funguje, ale jaxi 3kB hex subor predstavuje skoro 1,5kB bytov
> v pamati Atmelu 89C2051 z celkovo 2kB, co ma dost desi,
> pretoze tam este ma byt dost ostatneho kodu a pri takomto
> preklade to do 2kB nevopcham...

Zkusil jsem si to prelozit, dava to 885B kodu.
Doporucil bych misto deleni a modulo pouzit opakovane odecitani
1000,100,10.
Pouzivat mene promennych (pouzivat jednu pomocnou opakovane) aby
kompilator nemusel PUSH-POPOVAT. Pro opakovany kod pouziti procedury
taky muze pomoci (radeji oznacenou #pragma CALLEE-SAVES)
Neco byste ziskal pouzitim lepsiho kompilatoru nebo ASM, pro nekomercni
ucely je limitovana verze Keilu ke stazeni zadarmo.
A kdyz pujde do tuheho tak AT89C4051 ;-)

Jan Matejka