Defragmentace disku

Aleą Novák ales.novak@t-email.cz
Pondělí Září 6 16:52:37 CEST 2004

Restartu bylo nepocitane, zkousel jsme to i v nouzovem rezimu.
Vysledek nula. Ted zkousim Diskeeper a zatim to vypada dobre.
Jinak dik za zkusenosti. Aspon vim, ze v tom nejsem sam.
Stejne je to od M$ drzost takovy soft pustit do sveta a jeste si za to
nechat platit, kdejaky free program svede lepsi praci. Ale takovych je
ve woknech vic, ze.
  Novalex

©J> Obcas pomuze restart a znovu defragmentovat (zkusenost s
©J> W2000, po trech az ctyrech cyklech to uz vypada mnohem lepe), ale
©J> obecne pokud je na disku mene nez 50% volneho mista, Mrkvosofti
©J> defragmentace znacne drhne.

©J> Jakub Serych