nabidka starsich am. radii

Dawid Ferenczy ferenczy@volny.cz
Pondělí Září 6 13:29:02 CEST 2004

mjfox@centrum.cz wrote:
> Pratele, neni mezi Vami nejaky sberatel, ktery by mel zajem o hromadu
> starsich (cca 15 let) amaterskych radii? Muj tata je driv odebiral,
> ted by to dal do sberu, tak me jen napadlo, jestli by je nekdo
> nechtel. Podrobnejsi info zaslu na vyzadani (sam bych se musel
> podivat, ktere rocniky to presne jsou). Ted me spis zajima, jestli by
> byl zajem.
>
> P.K.

Dobry den,

    ja bych zajem mel - zajimam se o elektrotechniku spise okrajove,
jako konicek, takze se vetsich investici (coz dnes jsou i casopisy,
obzvlaste, kdyz uz treba 2 z jineho oboru odebirate) zdrzuji, tak by se
mi Vase materialy urcite hodily. Odkud jste???

--
  Dawid Ferenczy
  http://xcoder.jinak.cz