Tatramat 245.3

Petr Brandejs brandejs@orlik.cz
Pondělí Září 6 08:46:53 CEST 2004

Jsou tam 2 - 1 pevný na 37 st. (předpírka) - při pohledu zpředu vlevo od
tělesa v gumě a na 60 st. (ten proměnný pro nastavování teploty praní -
jak jsem pochopil) - k němu vede kapilára od termostatu, co se ovládá
tím otoč. ovladačem na nastavování teploty praní, ne?
Jestli budete dále nutně potřebovat návod, ozvěte se a já to snad někde
vyštrachám.

P.S. Kdyby někdo z přítomných pračku z této typové řady rušil (T245.X až
T247.X), sháním nerezovou vanu, v které se otáčí prací buben (normálně
je jen smaltovaná).
Předem díky:-)