piezzo senzor

Snail Instruments snail@iol.cz
Neděle Září 5 21:41:11 CEST 2004

>Mrrrrrrrrrnavoucka hracka? Cim to budete krmit? Zdroje jsou u tehle veci
>obvykle to nejvetsi. I kdyz, v laboratorich uz existuji zdroje krmene beta
>zarenim z prtavyho zrnicka 63-Ni nebo z trosicky tritia.

Aby to nesvadelo k falesnym domenkam - zarizeni nebude doopravdy umisteno v
nose. Zakaznik chce plosny spoj rozmeru 10x10mm (zatim, ale doufam, ze
nakonec ho trosku prodlouzi). Cele to bude napajene dvojici malych
knoflikovych clanku.

Za mych mladych let frcela pisen nejake (patrne mistni) kapely, jejiz text
'Ja jsem agent CIA, jsem nebezpecnej a jsem zlej, mam vysilacku v nosni
dirce a kulomet skryty v sirce' si pamatuju dodneska. A ta vysilacka v
nosni dirce se stala takovym mym soukromym symbolem miniaturizace.

J. Hanzal