Nahrada LM339 SMD s vetsim Io - vyreseno

Pavel pavel_t@centrum.cz
Neděle Září 5 19:51:08 CEST 2004

Predem dekuji vsem kteri se zucastnili diskuse a prispeli svym resenim. Vse
je jiz vyreseno, odzkouseno na bastl poli a pred chvilkou jsem si vyleptal
finalni DPS, dale pokracovat budu nekdy v tydnu. Reseni je podle hesla
"odrikaneho nejvetsi krajic", tedy externi tranzistory (at ma Balu radost
:-) ). Nakonec jsem si nad celou konstrukci sedl, cast ji predelal (abych se
pote opet mohl vratit temer k puvodnimu zapojeni :-) ), vyzkousel nekolik
ruznych OZ a zapojeni a nakonec se rozhodl pro tranzistory BS S 138 (NFet) a
BSS 83 P (PFet) v SOT 23 a pouziti puvodni LM 339.

Pokud jde o hledani ekvivalentu LM 339 s vetsim IO, nebyl jsem moc uspesny,
na
http://www.national.com/parametric/0,1850,766,00.html
je jako prima vyhovujici nahrada nekolik typu oznacenych LxM 339 ale o
jejich existenci nema GM ani potuchy, GES je ma na webu ale pouze na
objednavku jako "prumyslovy typ". Hledani u dalsich vyrobcu dalo take nejake
vysledky ale opet nedostupne, resp. asi by byly ale kdybych jich
nepotreboval jen par ks a nebylo jine reseni. Pokud tedy nekoho bude trapit
podobny problem ale bude jich potrebovat vice ma z ceho vybirat a zacit muze
na uvedenem linku...

Pavel