Da se vyrobit bleskojistka?

Jan Kuba jan.kuba@seznam.cz
Neděle Září 5 18:03:17 CEST 2004

Dobre, trochu jsem ujel - slo o to , ze vsichni z prispevku ktery napsal
JUCE pochopili o co mu slo, i kdyz to nazval jako b-jistka !

Viz:
no pokial by bola stavba jednoducha naco ich kupovat :-)

500sk je 500sk a pokial by to vyslo doma lacnejsie tak by som to skusil
chcel by som to na UTP prip aj na wifi ale skor ma zaujima UTP bleskoistka

- z toho jasne vyplynulo o co mu jde - alespon vetsina to tak pochopila
Proto jsem se tak rozzaril.

Ono je to asi jako s hromosvodem a bleskosvodem - kazdy vi o co jde a nikdo
se nad tim zvlast nepozastavuje, nebo snad ano??

Puvodne si chtel JUCE proste ochranit UTP sit. Co ja vim - taha to nekam
prez ulici a chce mit pocit, ze proti moznemu prepeti neco udelal. A nechtel
za to davat
500Kc (nevim kde tu cenu vzal ale budiz) - chtel si to ubastlit.
Poslal jsem mu fotky, jak je to delane profi v UPC bednach. Myslim, ze JUCE
presne vedel co chce, asi to dobre nenazval, prez  to vetsina diskutujicich
pochopila..............nacez tu nekdo zacne rozebirat , ze tedy asi nechtel
blestkojistku ale prepetovou ochranu.

To se mi zda trochu mimo misu, uz proto, ze ta diskuse byla v podstate
ukoncena - proto jsem tak vyjel.
Jestli se to nekoho osobne dotklo tak se omlouvam, priste radsi psat nic
nebudu (jako vetsina tady prihlasenych)
Zda se , ze je to tak lepsi.