OT bezpecnostni pasy Was: prenosne radiostanice - prenos stavu

František Burian BuFran@seznam.cz
Sobota Září 4 00:43:48 CEST 2004

Dobrý den,

MH> V nejakem filmu jsem videl auto s posuvnym mechanizmem na dverich, ten
MH> odsunul bezpecnostnui pasy dopredu, pri otevrni dveri. Posouval se myslim
MH> horni a spodni uchyt.
MH> Michal

  Ano, soused ma taky takove auto. Nerad s nim jezdim. predstavte si,
ze sednete do auta, a prez vas prejede pas a pripouta tak, ze se
sotva hnete :) Pohybuje se pouze uchyt horni nad dvermi. Prej je to
Americky auto, u nas jej neprodavaji. On na nej ziskal dotaci, jelikoz
je postizeny ... Nicmene je to krava a musi jej skladovat ve stodole
ponevadz se do garaze nevejde na sirku :D

--
S pozdravem,
 Frantisek Burian