BITSCOPE

Prichy prichy@volny.cz
Pátek Září 3 19:05:48 CEST 2004

 Nedavno  jsem si chtel postavit neco podobneho, i kdyz
jsem byl ponekud strizlivejsi :)
 Kdyz jsem zjistil, kolik ze stoji rychle pameti, logika -
napr. hradlove pole (navic to clovek nekoupi v kazde
drogerii :) ) a dva prevodnicky 8703 s postovnym
nejdou na cca 7 kil, protoze nejsem moc "analogove"
zdatny cekalo me navic sehnat nejake OZ, tak jsem to
cele zavrhl.
 Koupil jsem za 6 kKc velemana k PC a bylo to.
Vim, ze se u toho clouvek muze mnoho naucit,
ale pri nedostatku casu to vetsinou nekde zahyne a
to se stava i daleko daleko zkusenejsim nez jsem
ja.

Muj nazor je, ze pro bastleni s mcu nejaky takovy PC oscik
domu staci, ale Pavle myslete ekonomicky, myslete ekonomicky !!    :)))
nez se rozhodnete.

Přichy
http://prichy.wz.cz
  ----- Original Message -----
  From: Pavel Prochazka
  To: '[HWnews]'
  Sent: Tuesday, August 31, 2004 6:58 PM
  Subject: BITSCOPE

  Dobry den,

  chtel bych se zaptat na projekt BITSCOPE. Postavil si to nekdo? Jak to funguje? Nic o osciloskopech nevim ale je to pouzitelne pro  jistovani a laborovani a video signalem? Neni te pameti (jen 16Kb) malo na jeden kanal? Kdyz mam multiplexovany vstupy ,tak uz vzorkovaci frekvence je polovicni?
  Privital bych skusenosti a postrehy. A co ty novejsi verze?

  Pavel Prochazka
  www.prochazka.zde.cz

  http://www.hw.cz/recenze/bitscope/index.html#DOWNLOAD
  http://www.bitscope.com/