Banka SK-CZ (bylo - Re: miniLA DPS, soucastky a dalsi :-) )

Galuszka Jan ing. konference@ei.cz
Pátek Září 3 13:34:11 CEST 2004

CSOB - CSOB  --- otestovano asi 10x  -- pouze bankovni polozka

Reifaisen a sporitelnu jsem netestoval

Tatra Banka se tvari, ze za prichozi platby z CR nechce nic, ale ted mi
partner hlasil, ze si sebrali 400Kc pausalne

      S pozdravem
                 ing. Jan Galuszka (mobil 00420-603-531605, e-mail:
jan@ei.cz )

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz] On Behalf Of Wek
Sent: Friday, September 03, 2004 12:28 PM
To: hw-list@mailman.nethouse.cz
Subject: Re: Banka SK-CZ (bylo - Re: miniLA DPS, soucastky a dalsi :-) )

> Jedno poteseni je, ze na Slovensko se da
> platit slozenkou za ceny kolem stokoruny.
Ak som vsetko spravne pochopil, prevod z TatraBanky do Raiffeisenbank
Praha stoji 50Sk, opacne 50Kc (hehe, ale sme s vami, cechunmi,
vypiekli... :-)))))) A znova ak som spravne pochopil, prevod v ramci
CSOB v oboch smeroch stoji bezne poplatky bezneho vnutrostatneho
prevodu. A u VUB som videl dokonca "bez poplatku pri VUB/SK do VUB/CZ",
ale pocul z Vas niekto o VUB/CZ?

Vsetko bez zaruky.

Ma niekto s tymto skusenosti?

wek