OT bezpecnostni pasy

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Pátek Září 3 12:51:38 CEST 2004

...kdyz uz jsme u toho pocitani... skusil nekdo vypocitat, jak je na
tom treba slezina, nebo streva a zaludek no proste "to vevnitr" kdyz
telo stoji diky pasum a oni by chteli dopredu? Nestava se tak v
podstate dobrovolnym darcem organu i s operaci?

No a s tim Hlinkou bych to sem zrovna netahal. Pokud nekoho
prevalcuje Avie, tak je uplne jedno, jestli je pripoutany nebo ne...

MartinS

v tomto pripade naozaj bohuzial/nastastie plati prirodzeny vyber.
Neprisposobivi lenivi/pohodlni jedinci jednoducho vyhynu :-) Havarie vo
vyssich rychlostiach ako par desiatok km/h, alebo nebodaj na dialnici
vyzaduju aby posadku nieco drzalo na mieste v kabine, ktora je
konstruovana tak aby odolala havarii. Inak potom hasici zbieraju tela
pozdlz cesty, lebo bohuzial fyzika nepusti, vypocitajte si aky moment
hybnosti ma povedzme 80kg clovek pri 130km/h...
b.