BITSCOPE

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Září 2 22:06:32 CEST 2004

ano, mozem len potvrdit. Mame v robote rozne LeCroy, Agilent, Tectronix
digitalne kramy za strasne vela penazi, ale radsej pouzivam stary dobry
analogovy 500MHz osciloskop, lebo ten digitalny ukazuje aj to co v
signale vobec nie je, a cim dalej tym horsie sa obsluhuju. Najnovsi
Agilent, ktory kupili ma asi 5 cudlikov a 3 miliardy funkcii. Viem ze by
som sa nemal priznavat, ale je tak dokonaly az ho neviem obsluhovat :-)
balu