OT bezpecnostni pasy Was: prenosne radiostanice - prenos stavu

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Čtvrtek Září 2 21:22:52 CEST 2004

At 18:42 2.9.2004 +0200, Michal HW wrote:

>V nejakem filmu jsem videl auto s posuvnym mechanizmem na dverich, ten
>odsunul bezpecnostnui pasy dopredu, pri otevrni dveri. Posouval se myslim
>horni a spodni uchyt.

To neni jen ve filmu, kamos to ma v Passatu. Strana u radici paky je pevna a
strana na boku auta prejede kolem dveri dopredu a skonci u predniho okna.
Pas odjede pri otevreni dveri. Je to docela pohodlne...

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz