Vzorky od TI

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Září 2 20:54:04 CEST 2004

Dne čtvrtek, 2. září 2004 20:34 Marek Pavlů napsal(a):
> Zdravim,
>
> Projdete si archiv konfery.
> Ne vsechny pripady, pry, jsou tak bezproblemove vcetne soukromych
> osob...

zvláště od doby co jsme vstoupili do té zku*vené EU. Pripravte se na clo +
DPH, kdy to pocitaji z ceny vcetne nejakych pofiderne vysokych nakladu na
dopravu (tuším 1400Kč misto 20USD).

To ale bylo jeste pred vstupem do EU, ze?

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail could not contain any viruses because I use Linux