OT bezpecnostni pasy Was: prenosne radiostanice - prenos stavu

Tomas Kozeluh mr.death@securemail.cz
Čtvrtek Září 2 18:17:09 CEST 2004

Diskuzi jsem nijak nesledoval, ale já dodržuju pravidlo, pokud je v autě
airbag, zásadně se poutám. Airbage si zlomit vaz nenechám...
Pokud se nepřipoutáš, tak IMHO s airbagem je nižší šance přežití. Auta bez
airbagu jsou obvykle docela starý šroty, takže tam je podstatně víc
smrtelných nehod právě kvůli stáří auta...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death