prenosne radiostanice - prenos stavu

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Čtvrtek Září 2 16:38:47 CEST 2004

At 16:13 2.9.2004 +0200, Daniel Valuch wrote:
>nebudem sa hadat, tato diskusia sem nepatri. Ale v aute s airbagom sa
>musia pouzivat bezpecnostne pasy taktiez, airbagy bez pasov su naozaj
>zivotu nebezpecne.

To nepochybne. Ale zazil jste nekdy vybuch airbagu? Me to jednou nedalo,
zbyl mi jeden ridicuv airbag z Oktavky, taxem ho vzal na zahradu, natahnul
kabel, pustil do neho 12V a... ... a uz nikdy nechci auto s airbagem ;-)
BTW: Pokud koupite starsi auto (bourane) myslite si, ze bude mit vymenene
vsechny (i nevybuchle) patrony a hlavne RIDICI JEDNOTKU tak jak to
predepisuje vyrobce? V lepsim pripade budou vymenene pouze vystrelene bagly,
v horsim pripade budou misto patron odpory a temer ve 100% bude ECU puvodni,
s vymazanyma crashdatama...

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz