prenosne radiostanice - prenos stavu

Bitovod hw@prelude.cz
Čtvrtek Září 2 15:15:22 CEST 2004

Tak potom pouzit jiskrovy vysilac, ona ten autoakumulator impulsne nejaky ten
kilowatt da - a morseovkou S.O.S. uvidi vsichni na svych televizich a radiich
v okruhu par set km - a zkuste to zarusit :)

Pavel

On Thu, 2 Sep 2004 15:06:05 +0200, LuKas wrote

http://www.betacontrol.cz/prospekty/autoalarmy/secas/index.htm