nabijanie akumulatorov za 15min :-)

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Září 2 13:45:43 CEST 2004

Opravdovy vtip je v tom jak to poznat, kdy to presne snizit...

Mimochodem jakou maji kapacitu?!!! Ten proud na konci mi prijde i tak
vysokej - pokud jsou to NiCd tak se bezne delaly max 1.1Ah (to je 1C) a u
NiMH se pohybujete od 0.5C az po 1C to je porad hodne na ukonceni nabijeni.
Cim to nabijite.

RadekCX