nabijanie akumulatorov za 15min :-)

Vaclav PEROUTKA vaclav.peroutka@st.com
Čtvrtek Září 2 13:31:15 CEST 2004

Jen tak mimochodem, jakym zpusobem nabijecka pozna, jakym proudem ma
nabijet ? Videl jsem nabijecky, ktere nabijely 2Ah clanky AA a ta
nabijecka se dala pouzit i na AAA 650mAh pri stejnem case nabiti. A
letmym ohledanim jsem nezjistil zadny mechanicky kontakt, ktery by
prepinal nabijeci proud mezi AA a AAA. Jak tam je tedy finta ?

VP